Bloggen har haft en låååång lång paus så ni får ursäkta att det finns inlägg som inte längre är aktuella (saker till försäljning tex!). Jag pysslar numera för eget bruk med enstaka undantag. Jag hoppas kunna hålla denna blogg vid liv för diverse pyssel =)

tisdag 26 januari 2010

Smycken!!

Idag fick jag hem mina smycken som hängt till salu i en butik neråt i landet :D Butiken lades olyckligtvis ned sista december och då fick jag tillbaka allt som inte blitt sålt.

Jag gör nu ett förök att sälja dessa här i bloggen ;)

60.- st för halsband
50.- st för armband
40.- paret för örhängen

Jag ber hemskt mycket om ursäkt för den urkassa kvalitén på bilderna!!














8 kommentarer:

DONKEN sa...

shit vilka häftiga grejer du gjort här! sitter här och bara mmmh, ååååh, en SÅn, jaa-a, ååååh, dendäär ja! ungefär. himla snygga grejer. blir ju jelt inspirerad härborta :D pössen

Frida sa...

Smykerna var skit fina !
Synd bara att man redan har shoppat upp hela månadens budjet :(

Linnea sa...

Åh vad bra smak du har :D !

PHOTOS BY NATALIA. sa...

Godmorgon, sovit gott? :D

Johanna sa...

Gud vilka fina :)

Plain Different sa...

Så fine smykker. Du er kjempeflink! :)

myztica sa...

Fin blogg du har =)

Rebecca sa...

Tack =) va fin blogg du har. ser att du gör massor av saker =) super fina haklappar