Bloggen har haft en låååång lång paus så ni får ursäkta att det finns inlägg som inte längre är aktuella (saker till försäljning tex!). Jag pysslar numera för eget bruk med enstaka undantag. Jag hoppas kunna hålla denna blogg vid liv för diverse pyssel =)

tisdag 19 januari 2010

Mer tavlor & etiketter!!


Hej hej alla pysselälskare där ute!

Igår va min vän Liga förbi. Hon hade sett mina verk på facebook och gjorde en liten privat beställning av mig ;) Dessutom fann hon det så häftigt med tavlorna att hon gjorde sin allderles EGNA hemma hos mig! Glad är jag som kunde glädja min vän!

Vi satt här till sent på natten och gjorde våra tavlor.
Min tavla resulterade i DETTA!
Det är på finska och brtyder:
Dröm om morgondagen, Minns gårdagen, Lev idag

Ligas tavla vart som skräddarsydd till hennes kök!
~ I KÖKET BESTÄMMER MAMMA ~

En etikett av lera med hennes namn gjorde jag till henne att hänga på ramen (som ni ser på bilden) Hon fick även med sig etiketter mer orden/namnen Ville, Theo, Mormor, Morfar och en med ett hjärta :P

Mina vitmålade stenar och fanér hjärtan ska oxå bli något fint!
Mormor ~ Morfar
Jag har ett gäng etiketter nu!

Inga kommentarer: