Bloggen har haft en låååång lång paus så ni får ursäkta att det finns inlägg som inte längre är aktuella (saker till försäljning tex!). Jag pysslar numera för eget bruk med enstaka undantag. Jag hoppas kunna hålla denna blogg vid liv för diverse pyssel =)

torsdag 21 januari 2010

Något till min vän...

Vitmålad sten med texten 'Carpe Diem' (fånga dagen) och vitmålad hjärta i fanér med texten 'Köket, husets hjärta'. Dessa 2 saker gav jag till min goda vän Liga :)

Här ser ni på en bild hennes tavla på sin plats och hjärtat på sin plats

I blomman hänger en etikett från mig med texten 'BLOMMA'.
I krukan brevid ligger den vita stenen.

NYTT: Magnet tavla 7,6cm x 12,7cm.
TILL SALU!
Jag har testat på servettdecoupage! Lika bra när man har en massa burkar med decoupagelim "skräpande" hemma :D


En till magnettavla med servettdecoupage!
TILL SALU!


Klicka på de små bilderna för att se dom större!

1 kommentar:

tess sa...

Guuuuud så mycket fint... me like.