Bloggen har haft en låååång lång paus så ni får ursäkta att det finns inlägg som inte längre är aktuella (saker till försäljning tex!). Jag pysslar numera för eget bruk med enstaka undantag. Jag hoppas kunna hålla denna blogg vid liv för diverse pyssel =)

lördag 27 september 2014

Armbands pyssel!!

Fick för mycket sömnad i hjärnan (jovars jag undrar också hur man kan få för mycket) så jag va tvungen att bryta av med lite annat pyssel. Fick bli ett personligt armband åt mig själv :D

Vargarna står för mina hundar Sezzan och Lupo. (Att hitta hänge som liknar husky va omöjligt när jag letade efter hundar hittade bara småhundar).
De 3 fyrklöverna står för mina 3 barn Eddie, Thiam och Elmon. ADHD beskriver lite om min kamp på insidan. 2 hjärthängen, ena med 2 hundtassavtryck och i den andra står det Mother. Fjädern känns för mig som frihet. När jag kommer över ett fint hjärta så får den hamna på kedjan och står för Kärleken i mitt liv.

Armandet känns lite för grått för min smak så imorgon tror jag att jag ska klutta dit några regnbågsfärgade pärlor. För jag älskar färger! Färger gör mig glad!

Inga kommentarer: